Helyi idő CO-ban

Képeslap helyett

A blognak két célja van: mindenekelőtt szeretteimmel szeretném megosztani azokat az élményeket, amelyeket a tőlük távol töltött időben szerzek, így is közelebb érezve őket magamhoz. Másik célja, hogy az útjaim során szerzett tapasztalataimat, kellemes és rossz élményeimet minden érdeklődővel megoszthassam, segítve őket úti céljaik hatékonyabb megválasztásában. Minden utazni vágyó és kerékpáros turistának ajánlom rövid leírásaimat és remélem hasznosnak, olykor talán szórakoztatónak fogjátok találni. Happy cycling!

Brighter Planet's 350 Challenge

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Felszerelés

Friss topikok

  • orcinusorca: @avegyész: Gyoker vagyok, te meg meg ra is vilagitasz:DD mindjart kimoderallak :P (2012.09.14. 01:23) USA 2012
  • aszőkebarby: minek van ekkora táskád? mire tanítottalak, elég egy retikül :D (2011.08.16. 17:19) Pikes Peak
  • aszőkebarby: Remélem felültetek a NYC-s hullámvasútra is, mert ha valami akkor az egy óriási élmény!! (2011.07.20. 10:46) Las Vegas
  • rbbj: nagyon szép tájak, és jó képek! Hihetetlen, milyen változatos ez a kontinens! (2011.06.27. 20:55) Uj kepek
  • orcinusorca: Orulok:) Lattam am! Gondoltam is Rad! (2011.06.27. 20:49) Arches NP, Utah

Tenerife V.

orcinusorca 2010.07.11. 14:01

2010-07-08

BRRRRRRRRR. Jó én megpróbáltam. Megkóstoltam a paella-t. Próbálok úgy beszélni róla, hogy közben Gundel bácsi szavai járnak a fejemben: nincs rossz ízű étel, ha milliók fogyasztják, csak legfeljebb szokatlan. Tehát szokatlan volt. Nagyon szokatlan. Ahogy ott figyeltek a kis rákocskák a megsütött, apró szemeikkel, és a lábacskáik égnek álltak, hát finoman szólva „szokatlan” volt. De még mindig a ráknak van a legjobb íze, mert azon nem érezni annyira a hal ízt. Aztán volt ott még valami felismerhetetlen eredetű vízi állat, és kagyló. A kagylónak veselkedtem neki, és egy kevésbé u-----tó részét levágtam, és megkóstoltam. Hát nem mondhatnám, hogy micsoda gasztronómia élvezetben volt részem. Nem ízlett. Ezután egy paellat kedvelő, bolgár munkatársam is elkezdte velem szemben elfogyasztani a vacsoráját. Kicsit ügyesebben ette meg a rák használható részeit, majd a kagyló egészével is végzett. Legalább már tudom, hogy azok a fekete redőszerűségek is emberi fogyasztásra alkalmasak. Ezután nem volt mit tenni, gyorsan jó étvágyat kívánva, elköszöntem asztaltársamtól.

 

2010-07-11                                      

Ezt hallgassátok meg! Tegnap odajön hozzám egy 16 év körüli német „cicababa”. Azt mondta, hogy szeretné, ha kicserélnénk a szekrényét. A „Schrank” szót használta. Azt hittem már németül se tudok, és ezért értem félre, de csak bizonygatta, hogy igen a Schrank túl kicsi, és nem férnek bele a ruhái:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD Próbáltam felvenni a profi pókerarcot, és elmagyarázni neki, hogy a beépített (!!!!!!!!!!!) szekrényt nem valószínű, hogy ki tudnánk cserélni. Erre ő csak hajtogatta, hogy a nagyijának nagyobb a szekrénye. Ez kész. Felháborító, hogy egyeseknek micsoda szörnyűségeket kell kiállniuk az életben! :D

Megkérdeztem a tapasztaltabb kollégákat, hogy ők hallottak-e már ilyet. Ők is majd’ megszakadtak a röhögéstől. A megoldás az lett, hogy szobát fognak cserélni, azért hogy nagyobb szekrényt kapjanak! :DDDDDDDDDD Még mindig nem térek magamhoz!

 

Dolgozom egy hetet most egyfolytában, de azután 4 szabadnapom lesz. Kicsit sok egyszerre, de megígértem magamnak, hogy akkor már írom a diplomám. Természetesen nem péntekre kaptam a szabadnapjaim, ezért a pénteki Teide túrám miatt még lesz egy futásom.

Most már biztos, hogy busszal megyek, és viszem a biciklit. Vickiékről nem tudok sajnos semmit, én meg nem bérelhetek autót, mint kiderült, mert még nem vagyok 25 éves.

Már a következő kirándulást is kitaláltam. Nem tervezek ismét megnézni egy várost, hanem a közelben lévő kiránduló utat veszem célba. Santa Cruzban kaptam egy szupercsudi térképet (Tenerife a pie, los mejores senderos) a gyalogtúrák útvonaláról a szigeten. Összesen 9 van rajta. Azt hiszem, elleszek egy ideig. J

A többiekkel nem nagyon tudok programot szervezni, mert ők vagy a partra mennek, vagy elmennek kajálni. Én meg inkább bent eszek a szállodában, és a pénzem buszjegyre költöm, hogy minél több szép helyet megnézhessek. Hát, mások vagyunk, nincs mit tenni.

17-én  vagy 18-án leszek megint net közelben.   

 

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rbbj 2010.07.15. 01:44:45

na ez nagyon vicces volt!! :DD
süti beállítások módosítása