Helyi idő CO-ban

Képeslap helyett

A blognak két célja van: mindenekelőtt szeretteimmel szeretném megosztani azokat az élményeket, amelyeket a tőlük távol töltött időben szerzek, így is közelebb érezve őket magamhoz. Másik célja, hogy az útjaim során szerzett tapasztalataimat, kellemes és rossz élményeimet minden érdeklődővel megoszthassam, segítve őket úti céljaik hatékonyabb megválasztásában. Minden utazni vágyó és kerékpáros turistának ajánlom rövid leírásaimat és remélem hasznosnak, olykor talán szórakoztatónak fogjátok találni. Happy cycling!

Brighter Planet's 350 Challenge

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Felszerelés

Friss topikok

  • orcinusorca: @avegyész: Gyoker vagyok, te meg meg ra is vilagitasz:DD mindjart kimoderallak :P (2012.09.14. 01:23) USA 2012
  • aszőkebarby: minek van ekkora táskád? mire tanítottalak, elég egy retikül :D (2011.08.16. 17:19) Pikes Peak
  • aszőkebarby: Remélem felültetek a NYC-s hullámvasútra is, mert ha valami akkor az egy óriási élmény!! (2011.07.20. 10:46) Las Vegas
  • rbbj: nagyon szép tájak, és jó képek! Hihetetlen, milyen változatos ez a kontinens! (2011.06.27. 20:55) Uj kepek
  • orcinusorca: Orulok:) Lattam am! Gondoltam is Rad! (2011.06.27. 20:49) Arches NP, Utah

Los Gigantes

orcinusorca 2010.08.27. 00:28

 

2010-08-24
Egy gyerekkori álom teljesült. Nem hittem volna, hogy ez fog történni, mikor reggel felkeltem és Edinával elindultunk Los Gigantes felé. Úgy terveztük, hogy Garachico-t is megnézzük, de a tömegközlekedés hiányosságai miatt inkább az egész napot Los Gigantesben töltöttük.
A hely gyönyörű. A sziget keleti részén fekszik, mindössze fél órára autóval Playa de las Americastól. Teljesen más, mint ahol én dolgozok. Sokkal nyugodtabb, inkább a természeti értékek dominálnak, mint turisztikai vonzerők. Itt található Playa La Arena is, amely a mélyfekete homokos strandjáról híres. Rövidebb barangolás után közös megegyezéssel befizettünk egy delfinnéző túrára. Én nem sok reményt fűztem ahhoz, hogy látni is fogunk valamit, de a mindössze 10 euró megért egy próbát. 40 fős hajóval indultunk el a kikötőből. Fél óra alatt már jó távol voltunk a parttól, és a hajó személyzete felhívta a figyelmünket arra, hogy most léptünk be egy delfincsalád területére. Egyszer csak megpillantottuk őket. Hihetetlen érzés. Sokkal jobb, hogy a természetes élőhelyükön figyelhettük meg ezeket a csodálatos állatokat. Hosszasan velünk úsztak, játszottak a hajó mellett. Még mindig alig akarom elhinni, hogy ott voltam. Akik ismernek tudják mióta vágytam erre és most végre teljesült. Rövid idő után otthagytuk őket és a part felé vettük az irányt. De a kirándulás még nem ért véget. Közelről is megszemlélhettük a Gigantokat, ami lélegzetelállító látványt nyújt. Hirtelen az ember nagyon kicsinek érzi magát, ahogy lentről szemléli a 600 méteres sziklákat, amelyek teljesen függőlegesen emelkednek ki az óceánból. Fantasztikus nap volt. Aki ellátogat a szigetre semmiképpen ne hagyja ki ezt a régiót. Én is tervezem, hogy visszamegyek, mert itt, a Rural del Teno Parkban található Masca, ami egy varázslatos hely a túrázni vágyóknak, tehát ott a helyem. :)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása