Helyi idő CO-ban

Képeslap helyett

A blognak két célja van: mindenekelőtt szeretteimmel szeretném megosztani azokat az élményeket, amelyeket a tőlük távol töltött időben szerzek, így is közelebb érezve őket magamhoz. Másik célja, hogy az útjaim során szerzett tapasztalataimat, kellemes és rossz élményeimet minden érdeklődővel megoszthassam, segítve őket úti céljaik hatékonyabb megválasztásában. Minden utazni vágyó és kerékpáros turistának ajánlom rövid leírásaimat és remélem hasznosnak, olykor talán szórakoztatónak fogjátok találni. Happy cycling!

Brighter Planet's 350 Challenge

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Felszerelés

Friss topikok

  • orcinusorca: @avegyész: Gyoker vagyok, te meg meg ra is vilagitasz:DD mindjart kimoderallak :P (2012.09.14. 01:23) USA 2012
  • aszőkebarby: minek van ekkora táskád? mire tanítottalak, elég egy retikül :D (2011.08.16. 17:19) Pikes Peak
  • aszőkebarby: Remélem felültetek a NYC-s hullámvasútra is, mert ha valami akkor az egy óriási élmény!! (2011.07.20. 10:46) Las Vegas
  • rbbj: nagyon szép tájak, és jó képek! Hihetetlen, milyen változatos ez a kontinens! (2011.06.27. 20:55) Uj kepek
  • orcinusorca: Orulok:) Lattam am! Gondoltam is Rad! (2011.06.27. 20:49) Arches NP, Utah

Barranco del Infierno

orcinusorca 2010.09.04. 19:18

2010-09-04

Végre tíz nap munka után elmenekülhettem a tömeg elől, és elmentem kirándulni. Már régóta fontolgattam ezt a helyet, és most végre adott volt az alkalom. Reggel egy francia munkatársammal vágtunk neki az útnak.

Vagyis csak vágtunk volna, ha nem lett volna lezárva. Veszélyesnek ítélték és lezárták. Hát ez az én szerencsém. De azért nem adtuk fel. Egy kedves utcaseprőtől megtudtuk, hogy van egy másik út, ami ugyan nem a szakadékban vezet, de az is szép. Bár hozzátette, hogy reméli nem találkozunk rendőrrel, mert akkor fizetnünk kell, hogy a lezárt terülteten sétálgattunk. Kis keresgélés után meg is találtuk a másik útvonalat, és elindultunk felfelé.

Az út eleje kicsit unalmas, de gyönyörű kilátás nyílik a partra, és a hegyekre. Sőt  még La Gomera-t (legközelebbi sziget) is szépen lehetett látni. Nem mondható nehéznek a túra, de azért ide is szükséges a bakancs.

www.barrancodelinfierno.es/

Végre az itt töltött 2 hónap után láttam fenyőerdőt! Már úgy hiányzott a szememnek a zöld, hogy csak na. :) Kár, hogy az illatot nem tudom feltölteni a blogra, mert az valami fantasztikus volt.

A hegy másik oldalán ebédeltünk meg egy fenyő árnyékában, és hallgattuk a csendet. Én annyira élveztem, hogy végre csönd van, hogy majdnem el is aludtam. Nagyon jó volt!

Iszonyatos hőség volt, mint itt mindig. De a hegy tetején egyik percről a másikra megváltozott az időjárás. Ránk szálltak a felhők, és hűvös lett, még a poláromat is felvettem. Ami azért vicces, mert 5 perccel előtte, még majd' meg sültem. Ezért nem indulok el polár nélkül sehova.

Találtunk egy érdekes táblát, amit meg kellett örökítenem. Mindenkinek a fantáziájára bízom, miért látták szükségesnek ezt az információt.:DDD

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása